Иновации във финансовите услуги за подобряване на клиентското изживяване и това на служителите

SGEB #Better Open Innovation Challenge е предизвикателство, което ще даде възможност на вдъхновени иноватори от всякакви сфери, както и на специалисти от Сосиете Женерал Експресбанк, да споделят и развият идеите си на тема „Иновации във финансовите услуги за подобряване на клиентското изживяване и това на служителите”. 
Предизвикателството ще се проведе през първия уикенд на месец юни, 4 и 5.06, в „ЕТО. Място за култура”, на адрес гр. София, бул. "Христо Ботев" 95.  
Петнадесет работни групи от по петима участника ще разполагат с два дни, за да разработят идеите си. През целия процес, участниците ще бъдат напътствани от фасилитатора Винченцо ди Мария, както и от опитни ментори. На място участниците ще получат пет дефинирани теми, които ще имат възможност да развият. Ще разполагат с възможност да тестват идеите си върху реални клиенти, както и да създават прототип на идеите си. 
В края на втория ден, жури от видни предприемачи и инвеститори ще оцени и награди работата на екипите.  
Три от проектите, които съберат най-много точки от журито, ще получат награден фонд от 2500 лева, разпределени по 500 лева за всеки участник.  
Желаещите да кандидатстват следва да попълнят формата за кандидатстване https://goo.gl/ogVcP3. Срокът за кандидатстване е до 25.05.2016 (сряда).

Брошура. 

2016-05-16